Bangku, Kerusi Tandas Cangkung Mudah Alih Rawat & Cegah Buasir, Sembelit & Kanser

Anda Tengah Menderita Sakit BUASIR atau SEMBELIT?



Tahukan Anda?

 

1.     12%-19% rakyat Malaysia ada masalah SEMBELIT

 

2.     50% masyarakat kita sekarang nie ada masalah BUASIR

 

3.     Kanser colon atau usus adalah kanser no 3 tertinggi di Malaysia & 90% berusia 40 tahun keatas

 

4.     1.1 juta lelaki mengidap kaser prostate pada tahun 2012 & angkanya makin bertambah. Kajian di  Amerika Syarikat, kanser prostate pembunuh no 2 lelaki.


5.   Kanser serviks adalah yang ke-3 paling banyak dihadapi oleh wanita di Malaysia

 

      6.     45,000 di Malaysia pengidap kanser setiap tahun 


Sebenarnya....!!!

 

Walaupon anda dah makan ubat untuk buasir atau sembelit anda tu...

Masalah anda masih TAKAN selesai...

Masalah anda akan kembali berulang lagi dan lagi..

Anda masih berpotensi untuk dapat sakit kanser & macam-macam lagi.


Kenapa boleh jadi macam tu?


JAWAPAN nye ialah....


  • Cara kita membuang tak betul & salah besar.
  • Cara kita detoks tak efektif.
  • Detoks tak habis.
  • Toksin berkumpul balik dalam usus & darah.


Jangan terus bazir kan duit & masa anda untuk...


  • Bersenam, masuk gym, zumba, aerobic, poco-poca & macam-macam lagi
  • Ambik macam-macam supplement & produk kesihatan
  • Ambik produk detoks & pegi sauna


Semua tu tak bebaloi sebab usus kita kotor penuh dengan toksin.

Macam mana badan kita nak serap semua nutrisi & vitamin dalam supplement atau produk detoks yag kita makan tu.

Kalau usus kita penuh dengan toksin...

Mungkin kurang dari 5% aje yang badan dapat serap & ambik selebihnya keluar dengan najis kita...rugi kan?


Apa kata pelanggan kami nie..?


  


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.


Semua ada Tandas Duduk ni kan rumah kan?






Tau tak?


Amalan guna Tandas Duduk untuk membuang tu lah yang jadi salah satu sebab kita dapat masalah sembelit, buasir & kanser colon, prostate & banyak lagi penyakit kronik yang lain.  Bila kita guna tandas duduk, kedudukan hujung usus kita jadi tersepit dan pembungan jadi tak habis.

 

Lama-lama sisa-sisa tu berkumpul & toksin masuk balik dalam darah kita.

Itu lah sebab kita jadi dapat buasir & kanser colon, prostate, pelvic disease & penyakit kronik yang lain.

 

Kalau guna tandas duduk tu jugak, kita kena teran atau guna tenaga lebih untuk membuang. Itu yang kita jadi dapat sembelit, buasir & penyakit kronik lain macam kanser.




Usus yang tak sihat, tersumbat & toksin berkumpul (penyebab sembelit & buasir)

 

Jom kita tengok beza posisi usus kita bila kita MEMBUANG guna tandas duduk dengan kita mencangkung..



Ini lah 11 AKIBAT kalau kita terus GUNA TANDAS DUDUK yang ada kat rumah tu..

 

[1] Usus tersepit

[2] Kena meneran lebih

[3] Najis tak dibuang habis & terkumpul

[4] Najis mengeras dalam usus & toksin berkumpul

[5] Toksin tersebar masuk dalam darah & keseluruh badan

[6] Buasir

[7] Sembelit

[8] Kanser Kolon - Ni la pembunuh no 3 dalam Malaysia

[9] Kanser Prostate/ Mati Pucuk

[10] Kanser Servik

[11] Jangkitan Pelvic / Faraj


Nah cuba tengok video nie pulak...

Kenapa Kita Perlu Mencangkung?

Pastikan anda tengok sampai habis..nanti baru kita paham kenapa Wajib mencangkung




Sekarang anda dah faham kan kenapa kita wajib amalkan mencangkung?


Rumah2 sekarang pulak semua nya pakai tandas duduk.

 

Tak pe…kami ada solution..

PantasMudahMurah & Mudah Alih, boleh di bawak kemana-mana

 

Gunakan Minhu Bangku Kerusi Tandas Cangkung Mudah Alih Nie..

 

 



Ramai lagi yang dah guna Minhu Tandas Cangkung...Apa kata mereka?

  • "Memang puas hati.."
  • "Lebih lawas..& tak yah lama2 nak teran"
  • "dah tak sakit lutut lagi.."
  • "Sesuai untuk akak yang preggy...sangat puas hati"
  • "very ergonomic.."



Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.


Siapa & kenapa kita Wajib guna Bangku / Kerusi Tandas Cangkung Mudah Alih Nie..

 

[] Mengelak daripada penyakit sembelit & buasir

 

[] Mengelak daripada penyakit2 kronik seperti kanser kolon yang merupakan pembunuh no 3 dalam Malaysia, kanser prostate, kanser serviks, pelvic disease, mati pucuk & penyakit kronik lain

 

[] Melawaskan pembuangan air besar (sihat, lawas & puas)

 

[] Sangat penting untuk detoks yang lebih effektif supaya duit yang kita belanjakan untuk supplement lain & senaman yang kita buat tak jadi sia-sia. Sebab nya toksin masih terkumpul dalam badan

 

[] Sangat Sesuai untuk ibu mengandung, warga tua & golongan Obes yang ada masalah sakit lutut atau pinggang

 

[] Untuk keselamatan kanak-kanak supaya mereka tidak memanjat

 

[] Lebih ergonomic untuk lebih lawas & lancarkan pembuangan kita.




Kedudukan bangku / kerusi tandas cangkung (warna merah) - 35 darjah yang sama dengan mencangkung


*Posisi mencangkung menggunakan bangku / kerusi tandas cangkung








*Bangku / kerusi tandas cangkung untuk tandas model lama & baru pon boleh guna




Apa Ciri-ciri Minhu Bangku Tandas Kerusi Cangkung Segera

 

 

[] Material daripada Polypropylene (PP) yang lebih tahan lasak & tahan haba & lembab.

 

[] Boleh tampung berat sehingga 120kg (tapi kita bukan nye nak berdiri atas tu...cuma letak kaki aje)

 

[] Ada 3 komponen yang boleh dibuka & dipasang (mudah alih) boleh la bawak ke mane² (vacation ke, oustation ke…)

 

[] Design moden yang sesuai untuk tandas duduk model lama atau baru.

 

[] Dimension 9” x 11” x 19.5” yang sesuai untuk anda lebih lawas & puas

 

[] Ada Ciri keselamatan lebih selamat dengan tapak yang ada alas getah supaya tak tergelincir

 

[] Lebih tinggi untuk dapatkan postur cangkung yang lebih selesa (35 Degree)




Apa lagi kata mereka yang guna Minhu Bangku Tandas Cangkung...?

  • "nenek (80 tahun) kata lagi senang nak membuang"
  • "tak yah tunggu weeday untuk membuang lagi.." (sebelum ni nak membuang kena guna tandas cangkung kat opis)
  • "memang sesuai untuk anak akak.."
  • "saya nak beli lagi untuk bagi mak kat kampung..."








Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.



Ada banyak lagi testimoni kami yang sangat berpuas hati ...boleh baca kat link nie => https://goo.gl/20MEYk




Berapakah Kos Untuk Dapatkan Bangku Tandas Kerusi Cangkung Minhu Mudah Alih Nie?

Bayangkan jika anda nak renovate tandas anda…

Anda tau harga renovate tandas bukan MURAH..!
Katalah 1 bilik air kos renovate RM5,000

TAPI

Harga Minhu Bangku Kerusi Tandas Cangkung Segera ni HANYA RM149 (JIMAT RM4,851 kalau nak kena renovate bilik air)

ITU harga sebelum Offer

RM149


KINI HANYA


RM89 SAHAJA
(Termasuk Postage Semenanjung)

  • Tawaran terhad kepada 100 orang sahaja
  • Promosi ni akan tamat bila-bila masa aje & link ni akan ditutup


  • Isi borang di bawah SEKARANG JUGAK!!
  • Atau boleh Whatsapp / Call 019-3265656



***

Jaminan Wang Dikembalikan


  1. Jaminan Wang Dikembalikan, pulang Bangku Kerusi Tandas Mudah Alih Minhu dalam keaadan baik dan kami akan refund 100% tanpa sebarang soalan
  2. Jika ada kerosakan / kecacatan produk kami akan terus ganti baru
  3. Tertakluk pada terma & syarat


Disclaimer: "Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini"


Perhatian! Sila lengkapkan borang di bawah.

Ruangan yang wajib diisi

BUTIRAN PEMBELIAN

Produk Kuantiti Harga (RM)
Minhu Tandas Cangkung - PROMO
JUMLAH

Kos Penghantaran

JUMLAH KESELURUHAN (RM)
Caj Pengendalian (RM)




Maklumat Peniaga

Minhu Health & Wellness
minhusales@gmail.com
+60193265656