Bangku, Kerusi Tandas Cangkung Mudah Alih Rawat & Cegah Sembelit, Buasir & Kanser

HARI NI SAYA NAK AJAK UOLLSS MUMMY SEMUA SAYANG LAH SEMUA AHLI KELUARGA KITA!!!
Untuk kaum Bapa, Ayah, Abi, Daddy jugak tak terkecuali la ye...
Sebab diorang semua ketua keluarga tempat bergantung & pelindung kaum HAWA...Giteww..


SEMUA ORANG ADA BENDA NIE KAT UMAH KANNN???













TAU Ke TAU?
Amalan guna Tandas Duduk dan TAK Mencangkung bila nak MEMBUANG sisa-sisa pepejal kita tuuu..
Bakal mengundang penyakit KRONIK...

Macam Sembelit, Buasir & Kanser!!!








Camne PULAK leh jadik macam tu...tu...?
Ye kerrrr??


Camnie...biar hakak story stelling sikit..

Setiap kali kita membuang guna tandas duduk tu, hujung usus kita sebenarnya tercepitan..

So sebenarnya kita tak lawas & nasjis mutawasitah kita tu tak betul-betul habis keluar sebenarnya...huhu


Bila dah bertahun-tahun macam tu...agak-agak apa akan jadik?

Jawapnya toksin berkumpul & bermaharaja LAWAK la dalam usus kita tu


Toksin tadi akan berkumpul & masuk balik dalam darah kita.
Bila jadi macam tu sel-sel yang bertrillion dollar dalam badan kita mula la rosak, tak berfungsi & ada yang bunuh diri.

Itu lah antara asbab kita dapat penyakit macam kanser usus, kanser prostate, kanser serviks, pelvic disease & penyakit kronik yang lain.


 

Masalah nie ramai yang nampak cam simple je

Alahhhh...aku sihat je sekarang nie??


TAPI...


Cer baca statistikal kat bawah nie... :)

 

1.     12%-19% rakyat Malaysia ada masalah SEMBELIT

 

2.     50% masyarakat kita sekarang nie ada masalah BUASIR

 

3.     Kanser colon atau usus adalah kanser no 3 tertinggi di Malaysia & 90% berusia 40 tahun keatas

 

4.     1.1 juta lelaki mengidap kaser prostate pada tahun 2012 & angkanya makin bertambah. Kajian di  Amerika Syarikat, kanser prostate pembunuh no 2 lelaki.


5.   Kanser serviks adalah yang ke-3 paling banyak dihadapi oleh wanita di Malaysia

 

      6.     45,000 di Malaysia pengidap kanser setiap tahun 




Kita cer tengok pulak kita ada tak masalah kat bawah nie?



1. Selalu berpeluh sampai berjujuran peluh dingin di dahi sebab lama sangat nak membuang air besar & tak lawas

2. Jiran sebelah talipon polis sebab dengar ada orang meraung tapi sebenarnya tengah meneran sebab sembelit..hehe

3. Buang air besar 2-3 hari baru sekali & menyebarkan bauan yang bau kasturi hitam kelat, aduhai..

4. Tengah preggy dan ada masalah sembelit & buasir sebab perut dah membesar kan..

5. Anak-anak kita memanjat tandas duduk tu yang merbahaya sebenarnya..



Di pendekan cerite hikayat nie....


  • Cara kita membuang tak betul & salah BESARRR.
  • Proses detoks tak lancar & efektif.
  • Yang paling penting kena UBAH ini kali laa....
  • Jangan tunggu dapat ilham atau dapat bonus 12 bulan baru nak insoffff.


Jangan sayangkan sangat duit kita...


  • Kesihatan kita kan sangat tinggi nilai nye
  • Siapa pernah masuk wad kat sepital dia mesti tau nie..
  • Kalau kita boleh exercise, ambik macam-macam supplement & produk kesihatan
  • Kenapa cara buang untuk DETOX kita ambik mudah.
  • Kan sunnah nak membuang kena MENCANGKUNG??


Nie yang jadi kat usus kita...

 


Apa kata pelanggan yang dah insappp..?


  


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

Jom kita tengok pulak beza posisi usus kita bila kita MEMBUANG guna tandas duduk dengan kita mencangkung..






Nah, Ini lah 11 AKIBAT kalau kita terus GUNA TANDAS DUDUK yang ada kat rumah tu..

 

[1] Usus tersepit

[2] Kena meneran lebih

[3] Najis tak dibuang habis & terkumpul

[4] Najis mengeras dalam usus & toksin berkumpul

[5] Toksin tersebar masuk dalam darah & keseluruh badan

[6] Buasir

[7] Sembelit

[8] Kanser Kolon - Ni la pembunuh no 3 dalam Malaysia

[9] Kanser Prostate/ Mati Pucuk

[10] Kanser Servik

[11] Jangkitan Pelvic / Faraj


Cuba tengok video nie pulak...
Kenapa Kita Perlu Mencangkung?
Tengok sampai habis..nanti baru paham kenapa Wajib mencangkung



Sekarang semua dah faham kan kenapa kita wajib mencangkung?


Kita yang dah tau nie.
Takan nak biarkan aje.

Takan nak biarkan orang-orang kita sayang tadi terus amalkan gaya pembuangan yang tidak sihat?

Tak rasa berdosa kah kita?

Kata sayang....ish..ish..ish



Kalau uuolls tak sayang

Kami SAYANGKAN uuoolls semua..


Kami bagi penyelesaian..

PantasMudahMurah & Mudah Alih, boleh di bawak kemana-mana

Tak perlu nak renovate tandas yang sedia ada sekarang nie..


 

Gunakan Minhu Bangku Kerusi Tandas Cangkung Mudah Alih Nie..

 

 




Apa yang kita dapat bila kita amalkan guna Bangku Cangkung Minhu?


[] Pembuangan kita akan jadi lebih lancar, setiap kali membuang boleh tersenyum puas..hehe

[] Proses detoks akan lebih sempurna

[] Badan akan rasa lebih segar & bertenaga

[] Kita akan lebih berstamina

[] Bila dah lebih sihat, kualiti kehidupan kita akan lebih berkualiti la

[] Yang lagi penting kita cuba bantu orang yang kita sayangi cegah daripada penyakit-penyakit kronik tadi tu...



Siapa pulak & kenapa kita Wajib guna Bangku / Kerusi Tandas Cangkung Mudah Alih Nie..

 

[] Mengelak dari penyakit macam sembelit & buasir tu

 

[] Mengelak dari penyakit kronik macam kanser usus, kanser prostate, kanser serviks, pelvic disease, mati pucuk & penyakit kronik lain

 

[] Melawaskan pembuangan air besar kita semua

 

[] TerSangat penting untuk detoks yang lagi effektif. So takde la duit yang kita belanja untuk supplement & senaman yang kita buat tu tak sia-sia.

 

[] Sangat Sesuai untuk ibu mengandung, warga tua & golongan Obes yang ada masalah sakit urat, lutut atau pinggang

 

[] Untuk keselamatan anak-anak kita daripada dia memanjat

 

[] Lebih ergonomic untuk lebih lawas & lancarkan pembuangan kita.




Kedudukan bangku / kerusi tandas cangkung yang warna merah - 35 darjah yang sama dengan mencangkung


*Posisi mencangkung menggunakan bangku / kerusi tandas cangkung








*Bangku / kerusi tandas cangkung sesuai jugak untuk tandas model lama & baru pon boleh guna



Apa Ciri-ciri Minhu Bangku Tandas Kerusi Cangkung Segera

 

 

[] Material daripada Polypropylene (PP) yang lebih tahan lasak & tahan haba & lembab.

 

[] Boleh tampung berat sehingga 120kg (tapi kita bukan nye nak berdiri atas tu...cuma letak kaki aje)

 

[] Ada 3 komponen yang boleh dibuka & dipasang (mudah alih) boleh la bawak ke mane² (vacation ke, oustation ke…)

 

[] Design moden yang sesuai untuk tandas duduk model lama atau baru.

 

[] Dimension 9” x 11” x 19.5” yang sesuai untuk anda lebih lawas & puas

 

[] Ada Ciri keselamatan lebih selamat dengan tapak yang ada alas getah supaya tak tergelincir

 

[] Lebih tinggi untuk dapatkan postur cangkung yang lebih selesa (35 Degree)




Ramai lagi yang dah guna Minhu Tandas Cangkung...ada yang dah beli lagi untuk adik, sepupu sepapat, mak ayah. Apa diorang kata?

  • "Memang puas hati.."
  • "Lebih lawas..& tak yah lama2 nak teran"
  • "dah tak sakit lutut lagi.."
  • "nenek kata lagi senang nak membuang"
  • "tak yah tunggu weeday untuk membuang lagi.." (sebelum ni nak membuang kena guna tandas cangkung kat opis)
  • "Sesuai untuk akak yang preggy...sangat puas hati"
  • "very ergonomic.."
  • "memang sesuai untuk anak akak.."
  • "saya nak beli lagi untuk bagi mak kat kampung..."








Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.



Ada banyak lagi testimoni pelanggan yang sangat berpuas hati ...boleh baca kat link nie => https://goo.gl/20MEYk




Bila dah tau semua sharing hakak tadi...
Uuoolss Buat la Keputusan dengan Bijak lagi Saksama.


Berapakah Kos Untuk Dapatkan Bangku Tandas Kerusi Cangkung Minhu Mudah Alih Nie?

Bayangkan jika anda nak renovate tandas anda…

Anda tau harga renovate tandas bukan MURAH..!
Kos nak renovate boleh jejak sampai ke RM5,000

Harga Asal Untuk 1 unit Bangku Cangkung Minhu Nie RM149 aje
kalau dibandingkan dengan nak renovate tandas tu jimat tak banyak la sangat
Jimat dalam 
RM4,851 je..


TAPI

KINI SPECIAL PROMOTION SEMPENA ULANG TAHUN KAMI YANG KE-5

Investment sekali seumur hidup
Tapi menafaat uuolls akan dapat untuk satu keluarga
Kalau jiran-jiran atau sedara mara datang rumah pon dapat menafaat jugak


Hari Ni anda tak perlu bayar RM149  
Anda tak perlu jugak bayar RM99  
UNTUK 1 unit = RM50  SAHAJA ✅ Tawaran TERHAD
(*Tak termasuk Postage )

Share OFFER ni pada kengkawan & sedara mara kita yang lain tauuu...


TUNGGU..ADA LAGI TAWARAN MENARIK!!
Setiap Pembelian 3 Unit  + Special Gift Eksklusif MINHU PERFUME EDP 3ml yang Bernilai RM15 (*Sementara Stok Masih Ada)

  • Jangan lepaskan promo special nie
  • Tawaran terhad kepada sementara stok masih ada
  • Promosi ni akan tamat bila-bila masa aje & link ni akan ditutup



  • Isi borang di bawah SEKARANG JUGAK!
  • Sebarang Pertanyaan Klik Sini Untuk Whatsapp =>> 0192642800



***

Jaminan Wang Dikembalikan


  1. Jaminan Wang Dikembalikan, pulang Bangku Cangkung  Minhu dalam keaadan baik dan kami akan refund 100% tanpa sebarang soalan
  2. Jika ada kerosakan / kecacatan produk kami akan terus ganti baru
  3. Tertakluk pada terma & syarat


Disclaimer: "Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini"


Perhatian! Sila lengkapkan borang di bawah.

Ruangan yang wajib diisi

BUTIRAN PEMBELIAN

Produk Kuantiti Harga (RM)
Minhu Tandas Cangkung - Offer Existing Customer
JUMLAH

Kos Penghantaran

JUMLAH KESELURUHAN (RM)
Caj Pengendalian (RM)

BUTIRAN PELANGGAN

Log Masuk atau

Butiran Pembayaran


PENGESAHAN


Maklumat Peniaga

Minhu
minhusales@gmail.com
+60192642800