Bangku, Kerusi Tandas Cangkung Mudah Alih Rawat & Cegah Sembelit, Buasir & Kanser

SANGGUP KAH ANDA TERUS BIARKAN ANAK2 & ORANG YANG ANDA SAYANGI?


DAPAT PENYAKIT KRONIK  SEMBELIT, BUASIR & KANSER!!!







TAHUKAH ANDA AMALAN TANDAS DUDUK ADALAH ANTARA PUNCA NYA??












Ye!! Tau tak amalan guna Tandas Duduk dan TAK Mencangkung bakal mengundang penyakit KRONIK...


Setiap kali kita membuang guna tandas duduk, hujung usus kita sebenarnya tersepit dan pembuangan jadi tak lawas & betul-betul habis keluar sebenarnya.


Bila dah bertahun-tahun jadik macam tu...agak-agak apa akan jadi?

Jawapnya toksin berkumpul la dalam usus kita tu & masuk balik dalam darah kita.


Itu lah antara sebab kita dapat penyakit macam kanser colon, kanser prostate, kanser serviks, pelvic disease & penyakit kronik yang lain.


Antara simptom awal ialah kita dapat sembelit

Lepas tu jadik buasir pulak

Dan akhirnya melarat sampai jadi penyakit yang kritikal yang melibatkan usus, prostate, servik dan lain-lain


 

Masalah nie nampak macam simple

Dan mungkin sekarang belum jadik lagi


TAPI...


Kalau dah jadi, takut masa tu dah stage yang kronik

Dah terlambat dan kita dah tak boleh buat apa-apa.


Tahukan Anda?

 

1.     12%-19% rakyat Malaysia ada masalah SEMBELIT

 

2.     50% masyarakat kita sekarang nie ada masalah BUASIR

 

3.     Kanser colon atau usus adalah kanser no 3 tertinggi di Malaysia & 90% berusia 40 tahun keatas

 

4.     1.1 juta lelaki mengidap kaser prostate pada tahun 2012 & angkanya makin bertambah. Kajian di  Amerika Syarikat, kanser prostate pembunuh no 2 lelaki.


5.   Kanser serviks adalah yang ke-3 paling banyak dihadapi oleh wanita di Malaysia

 

      6.     45,000 di Malaysia pengidap kanser setiap tahun 




Kalau anda ada  masalah kat bawah nie...Baca sampai habis!!



1. Buang air besar tak lawas & selalu sembelit

2. Buang air besar 2-3 hari baru sekali

3. Dah mula ada tanda-tanda Buasir

4. Tengah preggy, mengandung & ada dengan masalah sembelit & buasir

5. Tak selesa guna tandas duduk



Tahukan anda sebenarnya?


Walaupon anda dah makan ubat untuk sembelit atau buasir anda tu atau anda dah ambik supplement...

Masalah anda masih TAKAN selesai...

Masalah anda akan kembali berulang lagi dan lagi.

Anda masih berpotensi untuk dapat sakit kanser & macam-macam lagi.


Kenapa boleh jadi macam tu?



JAWAPAN nye ialah....


  • Cara kita membuang tak betul & salah besar.
  • Cara kita detoks tak efektif.
  • Detoks tak habis.
  • Toksin berkumpul balik dalam usus & darah.


Jangan terus bazir kan duit & masa anda untuk...


  • Bersenam, masuk gym, zumba, aerobic, poco-poca & macam-macam lagi
  • Ambik macam-macam supplement & produk kesihatan
  • Ambik produk detoks & pegi sauna


Semua tu tak bebaloi sebab usus kita kotor penuh dengan toksin.

Macam mana badan kita nak serap semua nutrisi & vitamin dalam supplement atau produk detoks yag kita makan tu.

Kalau usus kita penuh dengan toksin...

Mungkin kurang dari 5% aje yang badan dapat serap & ambik selebihnya keluar dengan najis kita...rugi kan?



Usus yang tak sihat, tersumbat & toksin berkumpul (penyebab sembelit & buasir)

 


Apa kata pelanggan kami nie..?


  


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

Jom kita tengok beza posisi usus kita bila kita MEMBUANG guna tandas duduk dengan kita mencangkung..






Ini lah 11 AKIBAT kalau kita terus GUNA TANDAS DUDUK yang ada kat rumah tu..

 

[1] Usus tersepit

[2] Kena meneran lebih

[3] Najis tak dibuang habis & terkumpul

[4] Najis mengeras dalam usus & toksin berkumpul

[5] Toksin tersebar masuk dalam darah & keseluruh badan

[6] Buasir

[7] Sembelit

[8] Kanser Kolon - Ni la pembunuh no 3 dalam Malaysia

[9] Kanser Prostate/ Mati Pucuk

[10] Kanser Servik

[11] Jangkitan Pelvic / Faraj


Nah cuba tengok video nie pulak...

Kenapa Kita Perlu Mencangkung?

Pastikan anda tengok sampai habis..nanti baru kita paham kenapa Wajib mencangkung



Sekarang anda dah faham kan kenapa kita wajib amalkan mencangkung?


Semua ni kita boleh ubah dan CEGAH dari sekarang.


Sayangilah diri kita & jugak orang  sekeliling kita, mak ayah, anak-anak, kawan-kawan & yang lain-lain


Sebab kami SAYANGKAN Anda semua..


Kami menyediakan penyelesaian yang..

PantasMudahMurah & Mudah Alih, boleh di bawak kemana-mana

Tak perlu nak renovate tandas yang sedia ada sekarang nie..


 

Gunakan Minhu Bangku Kerusi Tandas Cangkung Mudah Alih Nie..

 

 




Bila kita amalkan guna Bangku Cangkung Minhu


[] Pembuangan kita akan jadi lebih lancar

[] Proses detoks akan lebih sempurna

[] Badan akan rasa lebih segar & bertenaga

[] Kita akan dapat kekalkan stamina untuk melakukan tugas-tugas harian dengan baik

[] Kualiti hidup akan lebih berkualiti

[] Kita dapat bantu orang yang kita sayangi cegah daripada penyakit kronik



Siapa & kenapa kita Wajib guna Bangku / Kerusi Tandas Cangkung Mudah Alih Nie..

 

[] Mengelak daripada penyakit sembelit & buasir

 

[] Mengelak daripada penyakit2 kronik seperti kanser kolon yang merupakan pembunuh no 3 dalam Malaysia, kanser prostate, kanser serviks, pelvic disease, mati pucuk & penyakit kronik lain

 

[] Melawaskan pembuangan air besar (sihat, lawas & puas)

 

[] Sangat penting untuk detoks yang lebih effektif supaya duit yang kita belanjakan untuk supplement lain & senaman yang kita buat tak jadi sia-sia. Sebab nya toksin masih terkumpul dalam badan

 

[] Sangat Sesuai untuk ibu mengandung, warga tua & golongan Obes yang ada masalah sakit lutut atau pinggang

 

[] Untuk keselamatan kanak-kanak supaya mereka tidak memanjat

 

[] Lebih ergonomic untuk lebih lawas & lancarkan pembuangan kita.




Kedudukan bangku / kerusi tandas cangkung (warna merah) - 35 darjah yang sama dengan mencangkung


*Posisi mencangkung menggunakan bangku / kerusi tandas cangkung








*Bangku / kerusi tandas cangkung untuk tandas model lama & baru pon boleh guna



Apa Ciri-ciri Minhu Bangku Tandas Kerusi Cangkung Segera

 

 

[] Material daripada Polypropylene (PP) yang lebih tahan lasak & tahan haba & lembab.

 

[] Boleh tampung berat sehingga 120kg (tapi kita bukan nye nak berdiri atas tu...cuma letak kaki aje)

 

[] Ada 3 komponen yang boleh dibuka & dipasang (mudah alih) boleh la bawak ke mane² (vacation ke, oustation ke…)

 

[] Design moden yang sesuai untuk tandas duduk model lama atau baru.

 

[] Dimension 9” x 11” x 19.5” yang sesuai untuk anda lebih lawas & puas

 

[] Ada Ciri keselamatan lebih selamat dengan tapak yang ada alas getah supaya tak tergelincir

 

[] Lebih tinggi untuk dapatkan postur cangkung yang lebih selesa (35 Degree)




Ramai lagi yang dah guna Minhu Tandas Cangkung...Apa kata mereka?

  • "Memang puas hati.."
  • "Lebih lawas..& tak yah lama2 nak teran"
  • "dah tak sakit lutut lagi.."
  • "nenek kata lagi senang nak membuang"
  • "tak yah tunggu weeday untuk membuang lagi.." (sebelum ni nak membuang kena guna tandas cangkung kat opis)
  • "Sesuai untuk akak yang preggy...sangat puas hati"
  • "very ergonomic.."
  • "memang sesuai untuk anak akak.."
  • "saya nak beli lagi untuk bagi mak kat kampung..."








Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.



Ada banyak lagi testimoni kami yang sangat berpuas hati ...boleh baca kat link nie => https://goo.gl/20MEYk




Untuk Anda yang nak Ubah & Cegah Sebelum Terlambat.. 


Berapakah Kos Untuk Dapatkan Bangku Tandas Kerusi Cangkung Minhu Mudah Alih Nie?

Bayangkan jika anda nak renovate tandas anda…

Anda tau harga renovate tandas bukan MURAH..!
Katalah 1 bilik air kos renovate RM5,000

TAPI

Harga Asal Untuk 1 unit Bangku Cagkung Minhu Nie RM149 (Jimat RM4,851 kalau nak renovate tandas anda)

Hari Ni anda tak perlu bayar RM149  
Anda tak perlu jugak bayar RM99  

KINI SPECIAL PROMOTION SEMPENA GONG XI FA CHAI....HANYA!!
1 unit = RM69  SAHAJA 
TAPI KALAU ANDA ISI BORANG PEMBELIAN KAT BAWAH HARI NIE JUGAK
ANDA TAK PERLU BAYAR RM69 x 3 unit
Untuk 3 unit SPECIAL OFFER HANYA RM150  SAHAJA ✅ (RM50 x 3 unit)  Tawaran TERHAD
(*Tak termasuk Postage )

TUNGGU..ADA LAGI TAWARAN MENARIK!!

Setiap Pembelian 3 Unit  + Special Gift MINHU PERFUME EDP 3ml yang Bernilai RM10 (*Sementara Stok Masih Ada)

  • Jangan lepaskan promo special nie
  • Tawaran terhad kepada sementara stok masih ada
  • Promosi ni akan tamat bila-bila masa aje & link ni akan ditutup



  • Isi borang di bawah SEKARANG JUGAK!
  • Sebarang Pertanyaan Klik Sini Untuk Whatsapp =>> 0192642800



***

Jaminan Wang Dikembalikan


  1. Jaminan Wang Dikembalikan, pulang Bangku Cangkung  Minhu dalam keaadan baik dan kami akan refund 100% tanpa sebarang soalan
  2. Jika ada kerosakan / kecacatan produk kami akan terus ganti baru
  3. Tertakluk pada terma & syarat


Disclaimer: "Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini"


Perhatian! Sila lengkapkan borang di bawah.

Ruangan yang wajib diisi

BUTIRAN PEMBELIAN

Produk Kuantiti Harga (RM)
Minhu Tandas Cangkung
JUMLAH

Kos Penghantaran

JUMLAH KESELURUHAN (RM)
Caj Pengendalian (RM)

BUTIRAN PELANGGAN

Log Masuk atau

Butiran Pembayaran


PENGESAHAN


Maklumat Peniaga

Minhu
minhusales@gmail.com
+60192642800